Δεν έχω να πω κάτι… είμαστε μαζί!

Άρθρα

Δεν έχω να πω κάτι… είμαστε μαζί!

Όπως πολλοί φαντάζομαι, βομβαρδίζομαι καθημερινά με άπειρη θα έλεγα ενημέρωση και οδηγίες επιβίωσης, τόση που το φτωχό μυαλό μου δεν μπορεί να διαχειριστεί. Θεωρίες συνωμοσιολογίας αναμιγνύονται με στατιστικές αναλύσεις, επιστημονικές διαπιστώσεις αντικρουόμενες, διάλογοι – μονόλογοι όπου οι συνομιλητές δεν ακούν ο ένας τον άλλο και άλλα πολλά λεκτικά κατασκευάσματα. Μέσα σε όλο αυτό το συνωστισμό της πληροφόρησης ομολογώ ότι στέκομαι στα διάφορα χιουμοριστικά δημιουργήματα που δίνουν μια ευχάριστη νότα εμψύχωσης και ενδυνάμωσης.

Παρατηρώντας όλα αυτά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι «δεν έχω να πω κάτι…».

Έχουν ειπωθεί όλα, κάποιες αναλύσεις και προβλέψεις κινούνται ταπεινά, ευτυχώς για όλους μας στην κατηγορία αυτή ανήκει και η επίσημη κρατική ενημέρωση που λαμβάνουμε καθημερινά, άλλες είναι επιφανειακές και άλλες εμπεριέχουν ξεδιάντροπα στοιχεία ναρκισσισμού που προκαλούν τρόμο όταν σκεφτεί κανείς πως ζουν ανάμεσα μας και κάποιοι από αυτούς ασκούν και εξουσία.

Από όλα τα παραπάνω ξεχωρίζω και προσπαθώ να εφαρμόσω στην καθημερινότητα μου την παρότρυνση να είμαστε – γίνουμε ατομικά και κοινωνικά υπεύθυνοι, να κάνουμε υπομονή, να φιλτράρουμε την ενημέρωση και να αξιοποιήσουμε το χρόνο που μας χαρίστηκε για ανασυγκρότηση και επανασχεδιασμό σε λευκό χαρτί.

Ένα είναι βέβαιο, ότι «η νέα σταθερά είναι η συνεχής αλλαγή». Αλλαγή περιβάλλοντος, αλλαγή πλαισίου, αλλαγή νοοτροπίας, αλλαγή αντιλήψεων που οδηγούν στην προσαρμογή στις νέες συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Αυτό που έχουμε όλοι μας ανάγκη σήμερα είναι αλληλεγγύη και επικοινωνία που θα οδηγήσει στην προσαρμογή στην επόμενη μέρα. Επικοινωνία με πράξεις, όπως αυτές των κορυφαίων επιχειρήσεων που στη δύσκολη αυτή ώρα με σεμνότητα προσφέρουν για την αντιμετώπιση της μάστιγας, είναι η στρατηγική που θα κάνει τον αυριανό καταναλωτή να «αγαπήσει» το brand και να του είναι πιστός.

Εάν θα έπρεπε να πω κάτι για το τι μπορεί σήμερα να κάνει μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός θα ανέφερα τέσσερα σημεία στα οποία θα είχε τη δυνατότητα να εστιάσει κανείς:

  1. Προσοχή στα οικονομικά, στη ρευστότητα και εξοικονόμηση πόρων σε όλη τη διαδικασία λειτουργίας, μια και τώρα είναι η ευκαιρία για ανασυγκρότηση και επανασχεδιασμό σε λευκό χαρτί.
  2. Φροντίδα για τα στελέχη και το προσωπικό ΕΜΠΡΑΚΤΗ, αυτοί είναι που θα επανεκκινήσουν τη λειτουργία, όταν θα επανέλθουμε στις νέες συνθήκες κάποιας κανονικότητας. Τώρα υπάρχει χρόνος και να ακούσουμε τις απόψεις τους και να τις συμπεριλάβουμε στο σχεδιασμό, αλλά και να τους παροτρύνουμε να εξελίξουν τις δεξιότητες και τα προσόντα τους μέσα από τα διάφορα προγράμματα επιμόρφωσης που προσφέρονται είτε εντελώς δωρεάν, είτε με μικρό κόστος που θα μπορούσαμε να επωμιστούμε εμείς.
  3. Ειλικρινείς σχέσεις με τους πελάτες και προμηθευτές στην πράξη. Όσο αυτονόητο κι αν ακούγεται αυτό, τόσο δύσκολο είναι στην εφαρμογή του. Οι προμηθευτές μας έχουν πληγεί και αυτοί και ζουν στον ίδιο κόσμο αβεβαιότητας. Ένα απλό τηλεφώνημα που να λέει «είμαστε εδώ μαζί σας» ίσως να είναι καθοριστικό για τις αυριανές σχέσεις. Οι πελάτες μας από την άλλη θα ήταν καλό να αισθανθούν ότι είμαστε κοντά και σε αυτούς, ακόμη και όταν δεν ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες και τα υλικά αγαθά που παράγουμε. Η περίοδος αυτή είναι ίσως η πιο κατάλληλη για να μας μιλήσουν για τις εμπειρίες τους από την εξυπηρέτηση μας, στοιχεία πολύτιμα για την επιχειρηματική μας εξέλιξη.
  4. Αξιοποίηση των συλλογικών δημόσιων και ιδιωτικών φορέων για ανάπτυξη συνεργειών και συνεργασιών. Ποτέ άλλοτε δεν ήταν ΤΟΣΟ επιτακτική η ανάγκη να αναπτύξουμε τη δικτύωση μας. Η κατάσταση απέδειξε ότι ΜΟΝΟ μέσα από συλλογικές διαδικασίες και δράσεις μπορούμε μέσα από το συλλογικό συμφέρον να πετύχουμε και το ατομικό.

ΑΥΤΗ τη στιγμή είμαστε εδώ ο ένας για τον άλλο, αυτό προέχει!!!

Δεν έχω να πω κάτι… τα λέμε όλοι όλα με τις πράξεις μας… είμαστε όλοι μαζί!

Στη διάθεση σας για ανταλλαγή απόψεων για να βγούμε αύριο πιο δυνατοί και έτοιμοι.

 

Με εκτίμηση εκπροσωπώντας την ομάδα της Alpha Marketing

Τάσος Γούσιος