Tasos Gousios παρουσιάζει στο “Experiential Marketing Conference” από την BOUSSIAS

Νέα

Tasos Gousios παρουσιάζει στο “Experiential Marketing Conference” από την BOUSSIAS

Ο Τάσος Γούσιος, καλεσμένος ομιλητής στο Συνέδριο “Experiential Marketing Conference” της “BOUSSIAS” παρουσιάζει ως case study την υλοποίηση του διεθνούς συνεδρίου του Δικτύου των Major Cities of Europe, καθώς αυτό επρόκειτο να διεξαχθεί δια ζώσης, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στη Λάρισα τον Μάιο του 2020.
Η εφαρμογή του lockdown οδήγησε στην αναβολή του και τη διεξαγωγή του διαδικτυακά 13 – 15 Οκτωβρίου του 2021, με τη συμμετοχή περισσότερων από 300 συνέδρων από την Ευρώπη, το Ισραήλ και την Αμερική. Παρουσιάζονται τα συναισθήματα – ερωτήματα – προκλήσεις που γεννήθηκαν και αντιμετωπίστηκαν, το τι διαφοροποιήθηκε και τι παρέμεινε το ίδιο, ο συνδυασμός δημιουργικότητας και “νέων” τεχνολογικών λύσεων και η συνειδητοποίηση ότι ΤΙΠΟΤΕ δεν θα είναι πλέον όπως ήταν πριν.

Οι επαγγελματίες του experiential marketing και των events συναντήθηκαν και ενημέρωσαν, μέσα από πρακτικά παραδείγματα, cases και projects, για το πώς οι εκδηλώσεις και το Experiential Marketing στην Ελλάδα, προσαρμόστηκαν, εξελίχθηκαν και κατάφεραν να ξεχωρίσουν!

Δείτε την Παρουσίαση: