Marketing

  • 01
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί βασική επιχειρηματική λειτουργία που έχει σκοπό την ανάπτυξη, την οργάνωση και των έλεγχο διαδικασιών μεταξύ της επιχείρησης και των λοιπών εμπλεκόμενων μερών της αγοράς, προμηθευτές, πελάτες, ενδιάμεσους.
  • 02
    Ο προγραμματισμός του μάρκετινγκ βασίζεται κυρίως στον καθορισμό της αγοράς – στόχου, στη συστηματική αναζήτηση μελλοντικών επιχειρηματικών ευκαιριών, στην εκτίμηση των παραγόντων του περιβάλλοντος, και στην ολοκληρωμένη σύνθεση του Μίγματος Μάρκετινγκ
  • 03
    Συνοπτικά, οι λειτουργίες του Μάρκετινγκ – Μάνατζμεντ είναι: η ανάλυση της παρούσας κατάστασης, η πρόβλεψη ευκαιριών και κινδύνων, η χάραξη της στρατηγικής, η λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ, η εκτέλεση των ληφθέντων αποφάσεων και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητάς τους.

Ειδικότερα ασχολούμαστε με:

  • Εκπόνηση στρατηγικών σχεδίων ανάπτυξης (Business, Marketing Plans)
  • Έρευνες αγοράς, ανταγωνισμού, καταναλωτών (αγοραστικές συνήθειες, τάσεις, κλπ)
  • Branding
  • Aνάπτυξη δικτύου διανομής
  • Σχεδιασμό προωθητικών ενεργειών
  • Προώθηση και διαχείριση πωλήσεων
  • e-Marketing, Ανάπτυξη δικτυακών τόπων και προώθηση τους (πιστοποιημένη εξειδίκευση)