Η Alpha Marketing συμμετέχει στη διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia και «Ενώνει τα Σημεία»
“Connecting the dots”, «ενώνοντας τα σημεία» Eίναι φέτος το motto μας στη 37η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, Philoxenia Helexpo 2022. «Ενώνοντας τα σημεία» με διττή έννοια, μεταφορικά συνθέτοντας όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που συμβάλουν στη δημιουργία της τουριστικής εμπειρίας, αλλά και κυριολεκτικά ενώνοντας …
Διεθνές Συνέδριο Major Cities of Europe
Αποτέλεσε εξαιρετική τιμή για εμάς η ανάθεση της διοργάνωσης του Ετήσιου Διεθνούς Συνεδρίου του Δικτύου των Major Cities of Europe για πρώτη φορά στην Ελλάδα και ειδικότερα στη Λάρισα. Συμμετείχαν 243 σύνεδροι από την Ελλάδα και 14 χώρες, Αυστρία, Βέλγιο, Καναδά, Κροατία, …
Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού
Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές τουρισμού ως παράγοντας αειφόρου και βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης. Ο Τάσος Γούσιος συμμετείχε ως προσκεκλημένος ομιλητής στο διήμερο συνέδριο για τον εναλλακτικό και βιώσιμο τουρισμό που διοργανώθηκε από την Ελληνογερμανική Συνέλευση – Deutsch-Griechische Versammlung με την υποστήριξη του Δήμος …
Το Διεθνές Ετήσιο Συνέδριο των Major Cities of Europe τον Νοέμβριο στη Λάρισα
Major Cities of Europe 2022 Στο ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό, τεχνολογικό, κλίμα και γενικά στο ανασφαλές περιβάλλον, η εκπλήρωση των προτεραιοτήτων των πόλεων και η προετοιμασία για απροσδόκητες νέες προκλήσεις είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ. Το ετήσιο συνέδριο των Major Cities of …
Η συμβολή της γαστρονομίας στη δημιουργία της τουριστικής εμπειρίας
Αυτό ήταν το θέμα της παρουσίασης του Τάσου Γούσιου* στο πλαίσιο της διήμερης εκδήλωσης με τίτλο «Η Τοπική Παραγωγή & Γαστρονομία στο Επίκεντρο», η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού URBACT έργου “Food Corridors”. Στη διάρκεια της ομιλίας δόθηκαν οι ορισμοί της …
Ανάπτυξη μικρών και μεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων στην Πράξη
«Μπορείτε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας, αλλά δεν είναι απαραίτητο» Αυτό είναι το νέο σλόγκαν της ΙΚΕΑ που προωθεί τις συγκεκριμένες υπηρεσίες μεταφοράς και συναρμολόγησης. «Κάντο μόνος σου, είναι εύκολο», είναι αντίθετα το σλόγκαν στον κλάδο του τουρισμού που κυριαρχεί και …
Ο ταξιδιωτικός οδηγός Allaboutpeloponnisos.com και η Alpha Marketing ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή της Πελοποννήσου
«Το All about Peloponnisos.com είναι γέννημα θρέμμα της πελοποννησιακής γης. Αγαπάει τις δαντελωτές ακρογιαλιές της Αργολίδας, τη χιονισμένη κορυφογραμμή του Ταΰγετου, τις ατελείωτες αμμουδιές της Ηλείας, τα πέτρινα τοπία της Μάνης, τις μυστικές παραλίες γύρω από τη Μονεμβασιά. Ξενυχτάει στις παλιές πόλεις του Ναυπλίου …
Ολοκληρώθηκε το διαδικτυακό συνέδριο “Place Branding and Cross Border Regions”
Στις 13 Δεκεμβρίου διοργανώθηκε το ημερήσιο διεθνές συνέδριο με θέμα “Place Branding and Cross Border Regions” ως μέρος του έργου Culture Plus του Προγράμματος Interreg IPA-CBC. Το συνέδριο σηματοδότησε το τελικό στάδιο του έργου, αλλά ήταν, επίσης, μια ευκαιρία για ερευνητές και …
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Ιστορική – Αναπτυξιακή Ημερίδα του Δήμου Φαρσάλων
Η σκιαγράφηση του ιστορικού υπόβαθρου που συνθέτει το πλαίσιο ανάπτυξης της πόλης των Φαρσάλων, κάτω από το πρίσμα της συμμετοχής των Φαρσαλινών στην Ελληνική Επανάσταση του 1821, αλλά και η ανάδειξη των σύγχρονων, δυναμικών, στοιχείων που συνθέτουν την ταυτότητα της Θεσσαλικής κωμόπολης, …
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Επιστημονικού Συμποσίου με θέμα «Η Τέχνη στη Θεσσαλία την εποχή του Διαφωτισμού (1770-1830)»
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες του Επιστημονικού Συμποσίου με θέμα «Η Τέχνη στη Θεσσαλία την εποχή του Διαφωτισμού (1770-1830)» Το επιστημονικό συμπόσιο διοργάνωσαν η Εφορεία Αρχαιοτήτων Λάρισας και το Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε συνεργασία με την …