-
01Το Μάρκετινγκ αποτελεί βασική επιχειρηματική λειτουργία που έχει σκοπό την ανάπτυξη, την οργάνωση και των έλεγχο διαδικασιών μεταξύ της επιχείρησης και των λοιπών εμπλεκόμενων μερών της αγοράς, προμηθευτές, πελάτες, ενδιάμεσους.
-
02Ο προγραμματισμός του μάρκετινγκ βασίζεται κυρίως στον καθορισμό της αγοράς – στόχου, στη συστηματική αναζήτηση μελλοντικών επιχειρηματικών ευκαιριών, στην εκτίμηση των παραγόντων του περιβάλλοντος, και στην ολοκληρωμένη σύνθεση του Μίγματος Μάρκετινγκ
-
03Συνοπτικά, οι λειτουργίες του Μάρκετινγκ – Μάνατζμεντ είναι: η ανάλυση της παρούσας κατάστασης, η πρόβλεψη ευκαιριών και κινδύνων, η χάραξη της στρατηγικής, η λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ, η εκτέλεση των ληφθέντων αποφάσεων και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητάς τους.
Ειδικότερα ασχολούμαστε με:
